1 kwietnia 2009 roku

… z ludzką pomocą – Panie Irku, pozdrawiam wiosennie :) – założyłam blog
TO DLA PAMIĘCI  i nie sądziłam, że aż tak wiele Osób – dokładnie 1016
polubi tę moją swoistą archiwizację, co oczywiście sprawia mi przeogromną
radość!!!!
Przez te 7 lat nie zanudzałam Was opowieściami o tym… co mi w duszy gra,
ale dzisiaj – korzystając, niejako, z rocznicowej okazji :) – chcę podziękować

za wszystkie bardzo serdeczne słowa, jakie mi przysyłacie w komentarzach
i w e-mailach.  To, pewnikiem, Wasza życzliwość sprawia, iż ciągle skanuję
te stare książeczki, które czasami – chociaż na chwilkę :) – przenoszą nas w
czasy dzieciństwa…

Tort_07 kopia

Zastanawiałam się, czym rozpocząć ten ósmy rok blogowania :) –  i wybrałam
powieść z 1911r, której wydania z lat pięćdziesiątych ilustrowali J.M. Szancer
oraz J.Srokowski. Będą również pocztówki i fotosy filmowe, a więc zapowiada
się… kompleksowo :) – Zapraszam jutro!

9 komentarzy

  1. Monika said,

    01/04/2016 @ 08:53

    Życzę Pani najserdeczniej i najszczerzej jeszcze wielu takich rocznic:). Nie piszę komentarzy (poza jednym;)), ale zaglądam zawsze jak jest nowy wpis, przeczytałam blog w całości (wstecz). I powiedzieć, że jest on znakomity i że należy do moich ulubionych, to stanowczo za mało. Mnóstwo tytułów „do zdobycia” tu znalazłam. A ile wzruszeń, gdy odnajdywałam własne wspomnienia z dzieciństwa:)
    Dziękuję, proszę o więcej i najserdeczniej Panią pozdrawiam. Najlepszego!:)))

    • jarmila09 said,

      01/04/2016 @ 18:54

      Dziękując – najpiękniej jak potrafię – za te serdeczne życzenia,
      mam nadzieję, że – jeszcze nie raz – obie będziemy się wzruszać
      oglądając książeczki z ubiegłego stulecia.
      A na skanowanie… czeka jeszcze sporo tytułów, więc zapraszam
      do kolejnych blogowych odwiedzin!!!!

      • Monika said,

        01/04/2016 @ 19:02

        Nie trzeba mnie zapraszać…będę na pewno:)

  2. Anna said,

    01/04/2016 @ 09:55

    Zyczę wszystkiego najlepszego!!! To jest wspaniały blog, bo dzięki niemu możemy znaleźć piękne, wartościowe bajeczki dla dzieci. Naprawdę robi Pani dobrą pracę!!!!

    • jarmila09 said,

      01/04/2016 @ 19:13

      Jak to się mówi :) – cała przyjemność po mojej stronie!!!!
      Bardzo się cieszę, że podziela Pani mój sentyment do
      dawnej literatury dziecięcej.
      Serdecznie dziękuję za tak wiele ciepłych słów i życzę
      wszystkiego co najlepsze!!!!

  3. Pyza said,

    01/04/2016 @ 10:52

    I jeszcze wielu, wielu takich lat. Zawsze nurkuję tutaj, kiedy przypomni mi się jakaś książka, której nie mogę ulokować w pamięci i w wielu przypadkach ją znajduję właśnie tutaj :).

    • jarmila09 said,

      01/04/2016 @ 19:28

      WIELKIE DZIĘKI!!!! Postaram się :)
      Przyznam szczerze, że czasami będąc w bibliotece bądź
      w antykwariacie korzystałam z tej blogowej wyszukiwarki,
      by sprawdzić czy danej książeczki nie ma już na blogu;
      wszak – prawie – 900 tytułów trudno spamiętać…

  4. Bazyl said,

    02/04/2016 @ 05:37

    Poproszę więcej, bo bardzo lubię :D

    • jarmila09 said,

      02/04/2016 @ 09:19

      Bazylku, mówisz i… będziesz miał :)


Skomentuj

