„Otwórz okienko”

Otwórz okienko_okładkaAutorką książeczki jest Helena Bechlerowa.
Ilustrowała Hanna Czajkowska.

Krasnal Michałek zbudował statek.
– Popłynę tam, gdzie są lwy i hipopotamy. Ale nie sam. Muszę znaleźć drugiego podróżnika. Żeby wody się nie bał i umiał uciekać przed dzikim zwierzem, i potrafił wdrapać się na drzewo – tak jak ja.
Pójdę i poszukam takiego zucha.
I poszedł…

Otwórz okienko_blog
Książeczkę wydała  NK  w 1983 r.  Nakład – 40 tysięcy;  wydanie IV.

KSIĄŻECZKI Z MISIOWEJ PÓŁECZKI

10 komentarzy

  1. -EW said,

    04/06/2014 @ 09:29

    To jest arcyprzebojowa książka Okienka, przez które mały czytelnik zagląda do domów poszczególnych przyjaciół, sprawiają,ze w niektórych oddziałąch dla dzieci trzeba ustalać listę kolejności oglądania.

    • jarmila09 said,

      04/06/2014 @ 13:09

      Tę książeczkę wypożyczyłam z biblioteki.

      A korzystając z okazji :) zapytam, czy… nie wpadła Ci w oko
      jakaś książeczka z kotkiem na tylnej okładce, której nie ma
      tutaj – na blogu?
      https://jarmila09.wordpress.com/tag/moje-ksiazeczki/

      • -EW said,

        06/06/2014 @ 12:36

        Sprawdziłam , te które mam na półce, pojawiły się i u Ciebie na blogu Bardzo często jak chcę coś sprawdzić, zaglądam na Twój blog- albo podlinkowuję zamieszczone u Ciebie przykłady- tak więc DZIĘKI SERDECZNE za kawał dobrej netowej roboty!

  2. jarmila09 said,

    06/06/2014 @ 14:01

    :))))

  3. maria said,

    20/09/2015 @ 12:28

    Kupiłam tę książeczkę jak mój syn Bartoszek:) był malutki. To była jedna z jego ulubionych poczytajek, moja zresztą też:). Pozdrawiam :)

    • jarmila09 said,

      20/09/2015 @ 18:27

      Myślę sobie, że każdy z nas miał w dzieciństwie ulubioną
      – jak trafnie określiłaś – poczytajkę!
      Z kolei mój Julek upodobał sobie przygody Żwirka i Muchomorka :)

      Przesyłam moc serdeczności!

  4. Monika said,

    29/06/2016 @ 11:13

    Dzień dobry, mam tę książeczkę, wydanie z 1980r. Przeżyła mnie moje rodzeństwo i dwójkę moich dzieci. Niestety w ciągu tych setek razy czytania, gdzieś zagubiła się strona wiewióreczką Fruzią… Próbuję odtworzyć ją dla potomności, niestety nigdzie nie mogę znaleźć treści. Czy jest szansa na pomoc z Państwa strony? Będę serdecznie wdzięczna :)

    • jarmila09 said,

      30/06/2016 @ 07:43

      Niestety, już nie mam tej książeczki, bo zwróciłam ją do biblioteki.
      Żałuję. że nie mogę pomóc…

  5. Monika said,

    05/07/2016 @ 16:41

    dziękuję za odpowiedź, choć szkoda, że nie dowiem się, cóż mówił zajączek Dyzio :(

    • jarmila09 said,

      06/07/2016 @ 08:16

      Tę książeczkę można znaleźć na Allegro…


Skomentuj

