„W pałacu marabutów”

W pałacu Marabutów_okładka
Autorem książeczki jest Ferenc Mora /1879 – 1934/.
Przełożyła Camilla Mondral.
Ilustrowała Krystyna Witkowska.

Czy słyszeliście kiedy o mieście i pałacu marabutów?
Tylko nie mówcie, że tak, bo zaraz poproszę, żebyście
je pokazali na mapie.
A tego nie potraficie, choćbyście do jutra szukali…

Książeczkę wydała  NK  w 1971 r. Nakład – 60 tysięcy, wydanie – I.

W pałacu marabutów_blog
Jest to kolejna książeczka  Z BIBLIOTECZKI MARLOW’A.

Moje_książeczki

2 Komentarze

  1. -EW said,

    07/05/2015 @ 15:23

    Lubiłam w dzieciństwie tę książkę i często do niej wracałam. Ma przeczadową wyklejkę!

    • jarmila09 said,

      07/05/2015 @ 20:23

      Niestety, nie mam tej książeczki. Skany przesłal mi Marlow.
      Nawiasem mówiąc :) – bardzo lubię ilustracje K.Witkowskiej.


Skomentuj

