„O kotku, który zgubił swój cień”

Autorem książeczki jest Friedrich Feld. Ilustrował Ignacy Witz.

O kotku ktory zgubił swój cien_okladka– Ja mam cień, bo przez okno świeci słońce –
powiedziała Mona. – Ale ty, czy też masz swój cień?

Przerażony Maciek zaczął rozglądać się na obie strony, obszedł nawet w kółko miejsce, na którym przedtem siedział. Wreszcie znowu spojrzał na matkę.
– Wcale tego nie zauważyłem, mamo! – użalił się.
– To prawda, ja nie mam cienia.

Milczał przez chwilę, a potem dodał:
– Czy to bardzo źle?…

O kotku ktory zgubił swój cien_blog

Książeczkę wydała  NK  w 1971 r.  Nakład – 30 tysięcy;  wydanie – I.

Skomentuj

