„Mam trzy lata”

Wierszyk Ireny Suchorzewskiej zilustrowała Maria Uszacka.

Mam trzy lata _okładkaMam trzy lata, trzy i pół,
Brodą sięgam ponad stół.
Do przedszkola chodzę z workiem
I mam znaczek z muchomorkiem.

Pantofelki ładnie zmieniam,
Myję ręce do jedzenia.
Zjadam wszystko z talerzyka,
Tańczę kiedy gra muzyka.

Umiem wierszyk o koteczku,
O tchórzliwym koziołeczku
I o piesku, co był w polu,
Nauczyłam się w przedszkolu.

Mam trzy lata_blog

Książeczkę wydała  NK  w 1987 r.  Nakład – 40 tysięcy;  wydanie – II.

2 Komentarze

  1. Zakładka said,

    11/01/2013 @ 09:40

    Nie wiedziałam, że ten przedszkolny wierszyk ukazał sięw formie książki. Pięknie:)

    • jarmila09 said,

      11/01/2013 @ 09:44

      A ja pamiętałam jedynie dwa pierwsze wersy :(


Skomentuj

