„Co w rurach piszczy”

Autorami książeczki są Sławomir Grabowski i Marek Nejman.
Ilustrował Edward Lutczyn.

Co w rurach piszczy_okładkaTrzasnęły drzwi i w domu zapanowała cisza. Poszli sobie. Zostawili mnie samego. Bardzo dobrze. Może to kogoś zdziwi, ale lubię być sam. Nie cierpię tego wiecznego szurania butami, trzaskania garnkami,
a już najbardziej – rozwrzeszczanego radia.

Ale, ale… Zapomniałem się przedstawić.
Nazywam się Kuba, mam pięć lat i bardzo lubię chodzić na spacery.

O czym to ja mówiłem? Aha! Że poszli sobie i dobrze, że poszli. Teraz należy się czymś zająć. Ale czym?…

Co w rurach piszczy_blog

Książeczkę wydała  NK  w 1982 r.  Nakład 500 tysięcy;  wydanie – I.

Poczytaj_mi_mamo

3 komentarze

  1. Bazyl said,

    06/12/2012 @ 14:29

    W kerfurze miała się pojawić reedycja serii książeczek, w tym „Co w rurach …” właśnie. Niestety nie bywam i nie wiem czy już :)

    • jarmila09 said,

      06/12/2012 @ 15:01

      No… ja też tam nie bywam :)

      Pozdrawim Cię tak… przedświątecznie :)

      • Bazyl said,

        06/12/2012 @ 15:25

        A dziękuję i wzajem :) A wiadomość była z pierwszej ręki, a właściwie ust pana Lutczyna, z którym miałem niebywałą przyjemność zamienić parę słów w Krakowie :)


Skomentuj

