„Drugi Wojtuś”

Autorką książeczki jest Mieczysława Buczkówna.
Ilustrował Andrzej Strumiłło.

… Nie mogłem się doczekać tej czwartej. Już wszystko przygotowane do imienin. Babcia upiekła tort. Mama kupiła orzechy. Ewa wyniesiona na balkon. Jak przyjdą dzieci, babcia z nią pójdzie na spacer, żeby nam nie przeszkadzała.

Ewa już próbuje siadać. Jak jej podaję ręce, chwyta swoimi małymi łapkami i siada. Jest śmieszna. Poznaje mnie i najbardziej chyba lubi, bo ciągle się do mnie śmieje. Może ją nawet trochę lubię. To nic, że zepsuła mój kwiatek.

Pierwszy przyszedł Wojtuś. Cały zapłakany…


Książeczkę wydał CZYTELNIK  w 1980 r.
Nakład – 30 tysięcy; wydanie – II.

4 Komentarze

  1. Renata said,

    08/09/2011 @ 12:48

    Generalnie przepiekna strona chcialam podziekowac i pogratulowac calej tej pracy.
    Renata Otfinowska

    • jarmila09 said,

      08/09/2011 @ 19:38

      Nie da się ukryć, iż czytanie takich serdecznych słów
      sprawia mi ogromną radość!

      Bardzo dziękuję i zapraszam ponownie!

  2. Bazyl said,

    09/09/2011 @ 11:50

    No to ja też dołożę cegiełkę. Jestem stałym gościem i baaaardzo mi się tu podoba :D

    • jarmila09 said,

      09/09/2011 @ 17:38

      Bazylku, jak miło Cię widzieć :)

      Cieszy mnie – i to bardzo :) – że do mnie zaglądasz :))))
      Ja u Ciebie również bywam i wielkie dzięki za „Akademię…”,
      którą przeczytałam… jednym tchem :)

      Pozdrawiam Cię – wrześniowo :))))


Skomentuj

