„Farfurka królowej Bony”

Autorką książeczki jest Anna Świrszczyńska /1909 – 1984/.
Ilustrowała Elżbieta Gaudasińska.

    Hokus pokus rododokus,
    płynę, płynę na obłoku.
    Mam rumaka ze skrzydłami,
    co mnie niesie pod gwiazdami.

    Mam rumaka zaklętego,
    czarnym ogniem zionącego.
    Mogę lecieć na kraj świata,
    prędzej niźli wicher lata.

A dlatego tak się dzieje,
że ja jestem czarodziejem.
Czarodziejem wielkiej mocy,
jestem co dzień o północy.


Książeczkę wydała   Krajowa Agencja Wydawnicza   w 1986 r.
Nakład – 100 tysięcy; wydanie – II.

Skomentuj

