Konkurs, konkurs…

… i już po konkursie :), dla kilku tysięcy blogów, zgłoszonych do tej… esemesowej rywalizacji. Blog „To dla pamięci” uplasował się ostatecznie na 13-tym miejscu w swojej kategorii, co jest sukcesem nie do przecenienia!!!!

WSZYSTKIM, którzy wysłali SMS-a o treści: E00074 – najserdeczniej jak potrafię – DZIĘKUJĘ!!!! Moim podziękowaniem są również pocztówkowe kwiaty :), autorstwa Hanny Balickiej-Fribes.


Do III etapu konkursu przeszła „setka” zwycięskich blogów z poszczególnych kategorii ( po 10 z każdej ) i już wysłałam SMS-a o treści: E00046 na nr 7122, albowiem moim faworytem jest blog „Znak-Zorro” !!!!

5 komentarzy

  1. Bazyl said,

    21/01/2011 @ 16:13

    Cóż, szkoda, byłem pewien, że wejdziesz do 10, ale 13 też fajna. Ja przez całą podstawówkę miałem 13 w dzienniku i jakoś wyszedłem na ludzi :D

    • jarmila09 said,

      21/01/2011 @ 23:12

      Można powiedzieć, że… już byłam w ogródku, ale nie dane mi było przywitać się z gąską :))))
      Dzięki!

  2. Morela said,

    21/01/2011 @ 19:58

    Szczęśliwa trzynastka! Gratuluję- następnym razem będzie jeszcze lepiej.

  3. Zorro 009 said,

    12/02/2011 @ 19:18

    Spóźnione podziękowania za wsparcie! :-) Pozdrawiam, {Z}


Skomentuj

