Historia lubi się powtarzać…

… i ja też :), bo ponownie… wystartowałam :)  do tej SMS-owej rywalizacji !!!!

A wierszyk Juliana Tuwima – „Dyzio Marzyciel”  zilustrował Ignacy Witz.

Położył się Dyzio na łące,
Przygląda się niebu błękitnemu
I marzy:


„Jaka szkoda, że te obłoczki płynące
Nie są z waniliowego kremu…
A te różowe –
Że to nie lody malinowe…
A te złociste, pierzaste –
Że to nie stosy ciastek…

I, szkoda, że całe niebo
Nie jest z tortu czekoladowego…
Jaki piękny byłby wtedy świat!
Leżałbym sobie jak leżę,
Na tej murawie świeżej,
Wyciągnąłbym tylko rękę
I jadł… i jadł… i jadł…”

Powiem szczerze, że nie marzę o słodkościach, a jedynie o…  SMS-ach, dzięki którym mój blog może znaleźć się w  III etapie konkursu!!!!

Serdecznie dziękuję za każdy SMS, wysłany na numer: 7122 o treści : E00074
Koszt – 1,23 zł brutto, a w treści nie ma spacji i występują trzy zera.

8 komentarzy

  1. -E.W. said,

    11/01/2011 @ 23:00

    :)

  2. Morela said,

    12/01/2011 @ 12:33

    Oczywiście wysyłam (uściślając- mój mąż, bo ja jestem przedpotopowa i nie mam „spiżarki”). Życzę wygranej- zasługujesz!!!

  3. aeidenn said,

    12/01/2011 @ 22:35

    Miałam to wydanie!! Ach, wspomnienia!

    • jarmila09 said,

      12/01/2011 @ 23:07

      Witam i zapraszam ponownie!

  4. Nela said,

    14/01/2011 @ 17:02

    Z przyjemnością oddaję swój głos:)

    • jarmila09 said,

      14/01/2011 @ 17:08

      Bardzo się cieszę i pięknie dziękuję!


Skomentuj

