„Wdzięczność szczupaka”…

Na rozkaz szczupaka
moja wola taka:
Hejże, piecu, leć do cara
I piec… poleciał :)

Na rozkaz szczupaka
moja wola taka:
Niech Maria-carewna mnie pokocha

I carewna… pokochała :)

Na rozkaz szczupaka
moja wola taka:
Niechaj tu stanie pałac z marmuru
o złotym dachu i oknach z diamentu

I pałac… stanął :)


Bajkę o szczupaku, który – jak Złota Rybka – spełniał każde życzenie Miszki, napisał Aleksy Tołstoj.

Książeczka, wydana przez KAW w 1981 r.,  również należy do serii Z krasnalem. Wydanie I, nakład – 300 tysięcy.

Bajeczkę opracowały: W.Markowska i A.Milska.
Ilustrowała Danuta Imielska-Gebethner.

2 komentarze

  1. 25/08/2010 @ 09:56

    Cudna bajka z cudnymi ilustracjami:)

    • jarmila09 said,

      25/08/2010 @ 11:50

      Taka opinia sprawia mi ogromną radość!
      Serdecznie pozdrawiam!


Skomentuj

