Jedziemy na wakacje!

Zupełnie nie wiem dlaczego :), ale z wyjazdem na wakacje kojarzy mi się piosenka MARKA GRECHUTY,  którą można znaleźć na płycie zatytułowanej: „Piosenki dla dzieci i rodziców”, wydanej w 2001 r.

Jedzie pociąg jedzie
wiezie ludzi wiezie
puszcza dymu szare kłęby
powiedz mi sąsiedzie
dokądże ty jedziesz
bo ja do Szklarskiej Poręby

Jadę tam do lasu
jadę do sarenki
jadę sobie zbierać grzyby
będę się opalać
będę w słońcu walać
niech poparzą mnie pokrzywy

Dam mamusi spokój
spokój tatusiowi
niechaj sobie raz odpoczną
jedno mnie ciekawi
co oni beze mnie
co oni beze mnie poczną

Kto im będzie zbierał
okruchy ze stołu
na błękitną ciężarówkę
a gdy spadnie igła
albo szpulka nici
wyśle pod krzesło taksówkę

Kto z syreną wyśle
szybkie pogotowie
po proszek od bólu głowy
a po tę ostatnią
zapałkę pod stołem
zbierze szybko straż ogniową

Jedzie pociąg jedzie       
wiezie ludzi wiezie
puszcza dymu szare kłęby
powiedz mi sąsiedzie
dokądże ty jedziesz
bo ja do Szklarskiej Poręby

Jadę tam do lasu
jadę do sarenki
jadę sobie zbierać grzyby
po raz pierwszy jadę
do prawdziwej stacji
jadę pociągiem prawdziwym

Piosenkę śpiewał  TOMEK WERTZ .

Skomentuj

