1 czerwca 1965 r…

… każdy uczeń VII a dostał od wychowawczyni książeczkę z serii… „Poczytaj mi mamo” :), z indywidualną dedykacją na pierwszej stronie.

Książeczki zbytnio się nam… nie powtarzały, bo Nasza Księgarnia wydała w tej serii mnóstwo tytułów. Moja bajeczka pochodzi z I wydania z 1964 r. –  nakład 300 tysięcy.  Ilustrowała Wanda Rodowicz-Cedrońska.
Ale najważniejsze są życzenia, które każdy dostał inne!

Kochanej mojej Jolce z życzeniami,
by pozostała zawsze słoneczną
i aby spełniły się jej dziecięce marzenia,
w ostatnim w Szkole Podstawowej nr 12
– Dniu Dziecka –
od wych. Jadwigi Piotrowskiej

Życzę wszystkim Dzieciom, aby ich wychowawczynie były tak opiekuńcze, wyrozumiałe i dobre –  jak moja.

2 Komentarze

  1. 01/06/2010 @ 11:16

    Na swoim blogu umieściłam w temacie o krasnoludkach i sierotce Marysi link do twojego bloga oraz obrazek pocztówek. Mam nadzieję, że nie będziesz miała pretensji. Pozdrawiam serdecznie.

    • jarmila09 said,

      01/06/2010 @ 11:39

      Bardzo się cieszę, że publikujesz u siebie moje… wspominki !


Skomentuj

