Międzynarodowy Dzień Książki…

… organizowany pod patronatem UNESCO, obchodzony jest po raz 15-ty.

Z myślą o przedstawicielce kolejnego pokolenia czytelników książek :),
czyli o mojej Wnuczce, zrymowałam poniższy wierszyk:

 

 

Babcina  zguba

– Babciu, usiądź na chwileczkę
i przeczytaj mi bajeczkę.

– Z tym czytaniem – kłopot wielki,
coraz mniejsze są literki.

A ja jestem jak… Hilary
i wciąż gubię okulary.

Babciu, zgubę odnajdziemy,
gdy zaklęcie wypowiemy:

Hokus-pokus czary-mary
przybywajcie okulary!

O, schowały się przed nami
na tej półce z gazetami.

Babciu – widzisz – mam książeczkę,
załóż – proszę – okulary
i przeczytaj mi bajeczkę,
albo wierszyk o Hilarym.

3 Komentarze

  1. Justyna said,

    25/04/2010 @ 18:06

    Sliczny wierszyk i sliczna wnuczka!!!:)
    Usciski od corki!
    XXX

  2. Jolanta said,

    23/05/2010 @ 14:48

    Cudny wierszyk. :)

    • jarmila09 said,

      23/05/2010 @ 21:50

      Cieszę się i to bardzo !!!!


Skomentuj

