II etap konkursu trwa do 21-go bm.


ESEMESOWA  PROŚBA

Czy wy wiecie, czy nie wiecie,
że mój blog: „To dla pamięci”
stanął w szranki konkursowe,
bo mnie nowy laptop nęci :)

Jeśli wyślesz… esemesa
o podanej niżej treści,
to przyczynisz się do tego
o czym nawet mi się nie śni :)

H00521
na numer: 7144

Ho, ho, ho, ale sobie porymowałam :) A mówiąc poważnie, to bardzo liczę na SMS-y wszystkich odwiedzających mój blog; ich rodzin, przyjaciół i znajomych – również :))))

Teraz trochę liczb i faktów; w konkursie startuje prawie 6 tysięcy blogów.
Do następnego etapu przechodzi „setka” z największą liczbą SMS-ów, tzn.
po 10 blogów z każdej kategorii.

PS. Po literce „H” są zera dwa, a koszt SMS-a to 1,22 zł.

Całe szczęście, że marzenia są… bezpłatne :)

10 komentarzy

  1. anna said,

    13/01/2010 @ 15:33

    Witam,
    Czy liczylby sie wyslany e-mail? Jesli tak to prosze o adres.
    Zycze wygranej i laptopa!:) Trzymam kciuki.
    Anna

    • jarmila09 said,

      13/01/2010 @ 16:03

      Pani Anno, dzięki za trzymanie kciuków!
      Niestety, e-maili nie można wysyłać, bo… liczą się tylko sms-y :(

    • krystyna said,

      14/01/2010 @ 10:04

      Witam!
      Dzięki Pani blogowi/trafiłam przypadkiem/ przeniosłam się w krainę dzieciństwa. To co Pani robi jest godne najwyższego uznania.DZIEKUJĘ!!!
      Wysyłam smsa Krystyna

      • jarmila09 said,

        14/01/2010 @ 19:49

        Pani Krystyno, wielkie dzięki za serdeczne słowa i sms-a.
        Mam nadzieję, że będzie Pani stałym gościem w moim… wspomnieniowym świecie.

  2. Marysia Balcerzak said,

    14/01/2010 @ 13:51

    Witaj Jarmilo, sms wysłany, trzymam kciuki

    • jarmila09 said,

      14/01/2010 @ 19:57

      Marysiu, miałam dzisiaj wysłać Ci e-maila, ale w takim razie napiszę za kilka dni, bo teraz – okazuje się – czas mnie… goni :)

      Obawiam się, że nawet trzymanie kciuków mi nie pomoże :( Ale podobno optymiści żyją dłużej :))))

      Dzięki za pamięć!

  3. sms said,

    14/01/2010 @ 20:44

    Mamus! Super Blog! Sms-y wyslane:) Calusy!!!!

    • jarmila09 said,

      14/01/2010 @ 22:51

      Kochanie, bardzo dziękuję !!!! Ściskam Was i pozdrawiam… zimowo :)

  4. anna said,

    14/01/2010 @ 23:26

    Dzisiaj wyslalam e-maile do moich krewnych i przyjaciol w Polsce z prosba o wyslanie tych SMSow na Pani konto. Moze to cos pomoze…

  5. jarmila09 said,

    14/01/2010 @ 23:59

    Pani Anno, najpiękniej jak potrafię – z całego serca – bardzo, bardzo, bardzo dziękuję !!!!


Skomentuj

